طراحی سایت تاپ

مقالات در مورد وب و طراحی سایت

طراحی سایت تاپ

مقالات در مورد وب و طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

در اینجا برخی از وب سایت های مورد علاقه من است که هر روز از طریق تلفن هوشمند یا رایانه خود بازدید می کنم، به معنای واقعی کلمه نمی توانم حتی یک روز را بدون بازدید از همه این وب سایت ها زندگی کنم.به معنای واقعی کلمه نمی توان یک روز را بدون بازدید از همه این وب سایت ها زندگی کرد.

Medium.com

Medium یک پلت فرم باز است که در آن خوانندگان تفکر پویا پیدا می کنند و صداهای متخصص و ناشناخته می توانند نوشته های خود را در مورد هر موضوعی به اشتراک بگذارند.

Youtube.com

از ویدیوها و موسیقی مورد علاقه خود لذت ببرید، محتوای اصلی را آپلود کنید و همه آن را با دوستان، خانواده و جهان در YouTube به اشتراک بگذارید .

Outlook.com

Outlook.com یک برنامه وب مدیریت اطلاعات شخصی از مایکروسافت است که از سرویس های ایمیل، تقویم، مخاطبین و وظایف تشکیل شده است.

Twitter.com

توییتر یک سرویس میکروبلاگینگ و شبکه اجتماعی آمریکایی است که در آن کاربران پیام هایی به نام «توییت» را پست می کنند و با آن تعامل دارند. کاربران ثبت نام شده می‌توانند توییت‌هایی را پست، لایک و بازتوییت کنند، اما کاربران ثبت‌نشده فقط می‌توانند توئیت‌هایی را بخوانند که در دسترس عموم هستند.

Budgetbakers.com

BudgetBakers یک استارت آپ فین تک است که ابزارهایی را برای مدیریت مالی شخصی و بودجه بندی برای افراد و مشاغل کوچک توسعه می دهد. پیشنهاد اصلی BudgetBakers که توسط توسعه دهنده مستقر در پراگ، Jan Muller تأسیس شد، برنامه مالی شخصی Wallet است که در اندروید، iOS و به عنوان یک برنامه وب در دسترس است.

Facebook.com

متا پلتفرمز، شرکت، همچنین با نام متا و قبلاً با نام فیسبوک، شرکت، یک شرکت فناوری چندملیتی آمریکایی مستقر در منلو پارک، کالیفرنیا است. این شرکت سازمان مادر فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ، در میان دیگر شرکت های تابعه است.

LinkedIn.com

LinkedIn یک سرویس آنلاین آمریکایی مبتنی بر مشاغل و مشاغل است که از طریق وب سایت ها و برنامه های تلفن همراه کار می کند. این پلتفرم که در 5 می 2003 راه اندازی شد، عمدتاً برای شبکه های حرفه ای و توسعه شغلی استفاده می شود و به جویندگان کار اجازه می دهد تا رزومه خود را ارسال کنند و کارفرمایان برای پست شغلی.

Tiktok.com

TikTok که در چین با نام Douyin شناخته می‌شود، یک سرویس شبکه اجتماعی متمرکز بر ویدئو است که متعلق به یک شرکت چینی ByteDance Ltd است. این سرویس میزبان انواع ویدئوهای کوتاه کاربران از ژانرهایی مانند شوخی، شیرین کاری، ترفند، جوک، رقص و سرگرمی است. با مدت زمان از 15 ثانیه تا سه دقیقه

واتساپ

پیام‌رسان واتس‌اپ یا به‌طور ساده واتس‌اپ، یک نرم‌افزار رایگان آمریکایی است که در سطح بین‌المللی در دسترس است، پیام‌رسانی فوری متمرکز و سرویس صوتی روی آی‌پی که متعلق به Meta Platforms است.

CNN

شبکه خبری کابلی یک کانال تلویزیونی چندملیتی مبتنی بر اخبار است که دفتر مرکزی آن در آتلانتا، ایالات متحده است. این بخشی از WarnerMedia AT&T است. این شبکه در سال 1980 توسط مالک رسانه آمریکایی تد ترنر و ریس شونفلد به عنوان یک کانال خبری کابلی 24 ساعته تأسیس شد.

  • ۰۱/۰۳/۲۹
  • علیرضا رر

اینستاگرام

بروز باش

وب سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی