طراحی سایت تاپ

مقالات در مورد وب و طراحی سایت

طراحی سایت تاپ

مقالات در مورد وب و طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

بازاریابی وابسته یکی از ساده‌ترین و سریع‌ترین راه‌ها برای کسب درآمد آنلاین به عنوان سازنده است. بازاریابی وابسته به این معنی است که شما برخی از محصولات تجاری دیگر را برای افراد تبلیغ می کنید یا در مورد آنها صحبت می کنید،

و زمانی که آنها آن محصولات را خریداری می کنند، از طریق پیوندهای وابسته شما، کمیسیونی برای آن دریافت خواهید کرد. چیزی آسان نیست؟ تنها به همین دلیل، پیش‌بینی می‌شود که بازاریابی وابسته به ارزش میلیارد دلاری در سراسر جهان افزایش یابد. بسیاری از افراد از محصولات مختلفی استفاده می کنند و بنابراین قطعا صحبت کردن و بررسی محصولات و معرفی آنها به مشتریان بسیار آسان تر است و با این کار شما برای هر خریدی که مشتری انجام می دهد پورسانت کمی دریافت خواهید کرد.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که در مورد محصولاتی که قبلاً استفاده می کنید و دوست دارید صحبت کنید. شرکتی که شما تبلیغ می کنید بقیه کارها را انجام می دهد.

بنابراین، اگر مبتدی هستید و مخاطب ندارید و می‌خواهید لینک‌های وابسته را تبلیغ کنید، نگران این نباشید که چگونه ترافیک را به لینک‌های وابسته خود بیاورید. این مقاله را تا انتها بخوانید تا بدانید چگونه می توانید این کار را انجام دهید. بدون هیچ مقدمه ای، بیایید شروع کنیم.

تبلیغات گوگل
اجرای تبلیغات خود از طریق تبلیغات گوگل یکی از روش های پولی است که تعداد زیادی بازدید و کلیک روی پیوندهای وابسته شما به شما می آورد. تبلیغات گوگل یک گزینه عالی برای تبلیغ لینک های وابسته بدون وب سایت است.

اگر مخاطبان مناسبی را هدف قرار دهید و اگر اطلاعات دموگرافیک شما دقیق باشد، می توانید به راحتی لینک های وابسته خود را به هزاران مخاطب تبلیغ کنید. و هنگامی که مردم پس از یافتن تبلیغات شما، روی آنها کلیک کرده و هر گونه خریدی انجام می دهند، می توانید درآمد کسب کنید. در هر جستجو در گوگل، تبلیغات گوگل همیشه در 2 تا 3 پست اول ظاهر می شود، بنابراین یافتن تبلیغات شما مشکلی نخواهد داشت.

می توانید از تبلیغات گوگل بازدید کرده و با آنها ثبت نام کنید، پس از آن، می توانید برای ایجاد یک کمپین جدید به کمپین بروید.

فریادهای اینستاگرام
این روش پولی یکی از ساده‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین راه‌ها برای تبلیغ پیوندهای وابسته به مخاطبان هدف شماست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند اینفلوئنسر خوب را در اینستاگرام جستجو کنید که نرخ فالوور و نرخ تبدیل بالایی دارند و فقط به آنها ایمیل بزنید یا از آنها بخواهید تا به محصولات شما یک فریاد بزنند و پیوندهای وابسته را به توضیحات آنها اضافه کنند. و در غرامت، بسته به تعداد فالوورهایی که دارند، باید به آنها پول بپردازید. حساب های محبوب اینستاگرام معمولاً هزینه بیشتری دارند.

این روش یکی از راه‌های اصلی است که بسیاری از کسب‌وکارها و استارت‌آپ‌های کوچک محصولات خود را به صورت آنلاین تبلیغ می‌کنند.

پینترست
قدرت Pinterest در موتور جستجوی آن است. برای تبلیغ محصولات خود به افراد زیادی در سراسر جهان، می توانید مستقیماً پیوندهای وابسته را به پین ​​ها اضافه کنید. اما بهتر است از صفحات فرود یا پست‌های وبلاگ طراحی‌شده خود استفاده کنید و از لینک‌های وابسته مستقیم استفاده نکنید تا در بخش امن و سودآور باشید و یک تجارت بازاریابی واقعی ایجاد کنید.

Quora
Quora در واقع یک گنج است. در Quora، بیش از چهار روش برای به دست آوردن ترافیک وجود دارد، اولین روش ایجاد یک فضا و اشتراک گذاری مقالات و افزودن آن لینک های وابسته به آن مقالات است. روش دوم این است که سوالاتی را در جایگاه خود جستجو کنید و به آنها پاسخ دهید. در حین پاسخ دادن به برخی سؤالات، اگر سؤالات بسیار مناسب و مرتبط با محصولاتی هستند که می خواهید برای آنها تبلیغ کنید، پیوندهای وابسته آن محصول را در آن سؤالات اضافه کنید.

همچنین در Quora، می توانید پیوندهای وابسته خود را به عنوان یک مشارکت کننده تبلیغ کنید. به عنوان مثال، می توانید بازاریابی وابسته را جستجو کنید، به فضاها بروید، و فضاهای زیادی در طاقچه ای که جستجو کرده اید ظاهر می شود، می توانید به عنوان یک مشارکت کننده بپیوندید و شروع به نوشتن در این فضاها کنید. ثانیا، شما همچنین می توانید کمپین های تبلیغاتی را در Quora، برای پیوندهای وابسته خود، درست مانند تبلیغات گوگل، اجرا کنید. برای آن، فقط می توانید به مدیر تبلیغات بروید و تبلیغات پولی را اجرا کنید.

  • ۰۱/۰۳/۲۹
  • علیرضا رر

تبلیغات

سئو

گوگل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی