طراحی سایت تاپ

مقالات در مورد وب و طراحی سایت

طراحی سایت تاپ

مقالات در مورد وب و طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

12 قدم برای بهبود رتبه کلمه کلیدی در گوگل

با افزایش رتبه کلمات کلیدی خود توسط مخاطبان خود پیدا شوید. در اینجا 12 مرحله برای بهبود موقعیت نتایج جستجو وجود دارد.

در حال حاضر، شخصی در حال جستجوی گوگل برای یافتن یک محصول، خدمات یا راه حل جدید برای مشکل خود است، چیزی که کسب و کار شما به طور منحصر به فردی واجد شرایط ارائه آن است.

آیا آنها در نهایت در وب سایت شما قرار می گیرند که در آنجا ببینند شما دقیقاً همان چیزی را که به دنبال آن هستند دارید؟

اگر وب سایت شما در صفحه اول نتایج گوگل نمایش داده نمی شود، متأسفانه احتمالاً جواب این نیست. این به چند دلیل است.

اولاً، گوگل با بیش از 85 درصد ترافیک جهانی و 270 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در ایالات متحده، بر بازار موتورهای جستجو تسلط دارد.

ثانیاً، 75٪ از کاربران اینترنت هرگز از صفحه اول نتایج فراتر نمی روند.

اکنون در نظر بگیرید که 34.36٪ از کل کلیک ها به نتیجه جستجوی شماره یک می رود و مشخص می شود که چرا بهینه سازی موتور جستجو (SEO) اینقدر مهم است.

اما، شما قبلاً این را می دانستید - به همین دلیل است که این مقاله را می خوانید.

احتمالاً متوجه شده اید که سئو یک ماراتن است، نه یک سرعت.


در تلاش بی پایان گوگل برای ارائه نتایج بهتر به جستارهای جستجوگران، الگوریتم آن هر سال هزاران بار به روز می شود .

و در حالی که برخی از این موارد بسیار جزئی هستند که اکثر مردم هرگز متوجه آنها نمی شوند، گوگل گهگاه به روز رسانی را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی بر صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) تأثیر می گذارد.

یک متخصص سئو چه کاری باید انجام دهد؟

در گذشته، پاسخ این بود که کلمات کلیدی را در همه جای سایت خود مسدود کنید، با این ایده که بیشتر بهتر است. آن روزها رفته است.

پیچیدگی الگوریتم گوگل افزایش یافته است، به این معنی که اکنون بهتر می‌تواند هدف پشت پرسش‌ها را درک کند.

و این بدان معناست که به سایت‌هایی که پاسخ‌های بهتری به آن جست‌وجوها می‌دهند نسبت به آن‌هایی که فقط مملو از کلمات و عبارات مرتبط هستند، ارزش می‌دهد.

برای اطمینان از اینکه وب سایت شما رتبه بالایی دارد، نمی توانید فقط بر آنچه که موتورهای جستجو به دنبال آن هستند تمرکز کنید.

همچنین باید تجربیات بازدیدکنندگان سایت خود را در نظر بگیرید. شما باید دیدگاهی جامع از ارزشی که وب سایت شما برای کاربران فراهم می کند داشته باشید، سپس محتوای خود را بهینه کنید تا نتایج مورد نیاز شما را به دست آورد.


بیایید نگاهی دقیق‌تر به عوامل مختلف رتبه‌بندی بیندازیم و در مورد چگونگی استفاده مؤثرتر از کلمات کلیدی برای افزایش ترافیک جستجو بحث کنیم.

1. رتبه بندی خود را اندازه گیری کنید

 

اولین (و احتمالا واضح ترین) مکان برای شروع، اندازه گیری رتبه شما است.

بدون درک کامل از عملکرد کلیدواژه پایه خود، نمی‌دانید چقدر پیشرفت کرده‌اید و چقدر پیشرفت کرده‌اید.

من به شدت پیشنهاد می‌کنم همه این داده‌های کلیدی ارزشمند را صادر کنید و آن‌ها را برای مراجعات بعدی در فایل نگه دارید. اگر هیچ چیز دیگری نباشد، به شما نشان می دهد که چقدر در سئو پیشرفت کرده اید.

برخی از ما ممکن است راه سختی را یاد گرفته باشیم، اما شما هرگز نمی دانید که چه زمانی همه چیز با هر ابزاری تغییر می کند - چه نحوه گزارش داده ها، چه اطلاعاتی که به آنها دسترسی داریم و غیره.

رتبه بندی خود را بسنجید

داده‌های کلمه کلیدی را از کنسول جستجوی Google و ترافیک صفحه فرود (ارگانیک و کل) از Google Analytics صادر کنید.
تجزیه و تحلیل این داده ها به شما ایده خوبی می دهد:

با ارزش ترین کلمات کلیدی / صفحات فرود شما.
فوری ترین فرصت ها برای بهبود.
کلمات کلیدی/ صفحات فرود که عملکرد ضعیفی دارند.
روی بهبود کلمات کلیدی که در رتبه های پنجم تا پانزدهم قرار دارند (جایی که در پایین صفحه 1 یا بالای صفحه 2 در گوگل قرار دارید) تمرکز کنید.

رتبه بندی این عبارات در بالای صفحه اول در Google آسان تر است، که به شما چند برد سریع برای به اشتراک گذاشتن با مشتری یا رئیس خود می دهد.

2. کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید

 


برای اطمینان از اینکه اهداف کلیدواژه شما با اهداف کلی کسب و کار همسو هستند و ارزش واقعی ارائه می دهند، مهم است که هم هدف جستجوی پشت آنها و هم دشواری رتبه بندی را درک کنید.

در حالی که اصطلاحات برای شما معنای خاصی دارند، ممکن است در گوگل معنای کاملا متفاوتی پیدا کنند و بالعکس.

دانستن هدف، خواه اطلاعاتی/آموزشی، تراکنشی یا ناوبری باشد، به شما کمک می کند تا درک کنید که کاربران قیف فروش در کدام مرحله هستند.


انجام یک تجزیه و تحلیل کامل SERP ضروری است. به آنچه که در حال حاضر در نتایج جستجوی برتر برای اهداف کلیدواژه اصلی شما رتبه بندی شده است نگاه کنید، از جمله:

جستجوهای مرتبط
مردم هم می پرسند .
پیشنهادات تکمیل خودکار گوگل
سایر ویژگی های جستجوی پیشرفته
کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید.دانستن اینکه چه چیزی برای رتبه‌بندی برای یک کلمه کلیدی خاص لازم است، به شما کمک می‌کند تا در مورد تلاش‌های توسعه محتوا نتیجه‌گیری کنید و همچنین برنامه‌ای برای ایجاد ایجاد کنید.
قالب محتوای SEO Semrush برای این نوع تجزیه و تحلیل واقعا عالی است.

شما به سادگی یک کلمه کلیدی را وارد می‌کنید، و ابزار آنچه را که در نتایج برتر گوگل نشان داده می‌شود تجزیه و تحلیل می‌کند تا توصیه‌هایی برای محتوای سئو پسند ارائه دهد.

ابزار تحقیق کلمه کلیدی Semrush
ارجاع متقابل تحقیق کلمه کلیدی ارگانیک با داده های تبلیغات پولی نیز می تواند به کشف فرصت های جدید و پر کردن شکاف ها کمک کند.


سوالات طولانی مدت را نادیده نگیرید. اگرچه ممکن است حجم جستجوی کمتری داشته باشند، اما ممکن است مخاطبان بسیار هدفمندی را که آماده خرید هستند از دست بدهید.

3. ساختار سایت خود را تمیز کنید

 


ساختار وب سایت شما نقش زیادی در سئو دارد. با حل هر گونه مشکل فنی که ممکن است دید کلمه کلیدی ارگانیک شما را کاهش دهد، یک پایه محکم برای خود تنظیم کنید.

صفحات سایت باید به راحتی توسط موتورهای جستجو و کاربران قابل جستجو و پیمایش باشد.

اگر پیمایش وب‌سایت شما برای کاربران و خزیدن موتورهای جستجو دشوار باشد ، احتمالاً بر رتبه‌بندی کلمات کلیدی شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

و برعکس – اگر وب سایت شما هم برای کاربران و هم برای گوگل شهودی باشد، رتبه بندی شما مطمئناً افزایش های مثبتی خواهد داشت.

اطمینان حاصل کنید که سایت شما دارای ساختار وب سایت محکمی است، هر گونه لینک شکسته را برطرف کنید و مشکلات محتوای تکراری را حل کنید.

انجام یک ممیزی فنی کامل SEO برای اطمینان از رسیدگی به تمام مسائل فنی اولویت دار ضروری است.

4. به سیگنال های تجربه کاربر توجه کنید

 


تجربه کاربر و ارزش ویژه برند زمانی که نوبت به افزایش دید جستجوی ارگانیک می‌رسد، مهم هستند.


اگرچه تجربه کاربر ممکن است مسئولیت مستقیم یک بازاریاب موتور جستجو نباشد، مهم است که تجربه کاربر و سئو با هم کار کنند – به خصوص با توجه به اینکه الگوریتم گوگل به طور مداوم UX را در رتبه بندی صفحات قرار داده است.

برای اطمینان از اینکه بازدیدکنندگان وب با وب سایت شما تعامل دارند، باید از گزارش Core Web Vitals Google استفاده کنید .

این کار بر زمان بارگذاری هر صفحه در سایت شما نظارت می‌کند و داده‌هایی تولید می‌کند تا به شما نشان دهد کدام صفحات تجربیات خوبی ارائه می‌دهند و کدام‌یک نیاز به کار دارند.

یکی دیگر از زمینه های مهم UX که باید در نظر بگیرید، واکنش گرایی سایت شما است.

مرور وب موبایل برای اولین بار در سال 2017 از دسکتاپ پیشی گرفت و اکنون بیش از 54 درصد از ترافیک جهانی را به خود اختصاص داده است.

اگر وب سایت شما واکنش گرا نباشد، نرخ پرش بالاتری خواهید داشت که به نوبه خود بر رتبه شما تأثیر منفی می گذارد.

در اینجا چند عنصر دیگر وجود دارد که فرصتی برای بهبود UX و SEO ارائه می دهد:

تحقیق کلمات کلیدی : تأیید کنید که کلمات کلیدی را هدف قرار می دهید که هدف جستجوی مناسبی دارند و با زبانی که مخاطبان هدف شما استفاده می کنند همسو هستند.
برچسب‌گذاری صفحه : اطمینان حاصل کنید که برچسب‌گذاری صفحه جذاب است و کلیک‌ها را برای وب‌سایت شما تشویق می‌کند ( تگ‌های عنوان ، توضیحات متا ، و عنوان‌های اصلی ).
بهینه سازی محتوا : کاربران را در صفحه نگه دارید و مقصد منطقی دیگری یا مرحله بعدی را در اختیار آنها قرار دهید. این شامل همه چیز از پیمایش گرفته تا کپی، پیوند متقابل داخلی و فراخوان برای اقدام در سایت شما است.
سرعت صفحه : محتوایی را که کاربران درخواست می‌کنند به سرعت و بدون نقص در دستگاه‌ها ارائه دهید. تصاویر را فشرده کنید، سازگار با موبایل باشید، کد خود را پاکسازی کنید و سرور خود را افزایش دهید.

5. بهینه سازی برای کاربران و موتورهای جستجو

 


بسیاری از ما آنقدر روی بهینه‌سازی محتوا برای Google متمرکز می‌شویم که فراموش می‌کنیم بازی آخر چیست – دستیابی به مجموعه‌ای از انسان‌های هدفمند.

در حالی که موتورهای جستجو و انسان‌ها روش‌های متفاوتی برای خواندن و هضم محتوا دارند، ویژگی‌های مشترک خاصی وجود دارد که به ما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل کنیم که با در نظر گرفتن هر دو محتوا تولید می‌کنیم .

هم ربات ها و هم انسان ها می خواهند که ما باشیم:

واضح و مختصر باشد.
اطلاعات دقیق ارائه دهید.
از اصطلاحات خاص خودداری کنید.
موضوعات فرعی مرتبط با پوشش
این مهم است که از ابتدای فرآیند تولید محتوا به خاطر داشته باشید.

از آنجایی که ما در حال فکر کردن به راه‌هایی برای آسان‌تر خواندن محتوای خود برای کاربران و موتورهای جستجو هستیم، تگ‌های سرصفحه کلیدی هستند.

تگ‌های هدر مناسب نه تنها خوانایی کلی محتوای شما را بهبود می‌بخشد، بلکه اطمینان می‌دهد که موتورهای جستجو می‌توانند سلسله مراتب مهم‌ترین موارد را در صفحه دنبال کنند.


تصاویر نیز باید مورد توجه قرار گیرند، زیرا ارائه تصاویر جذاب تر می تواند تفاوت را برای کاربران ایجاد کند.

این همچنین فرصتی برای بهینه سازی بیشتر برای موتورهای جستجو از طریق نامگذاری متن و فایل ALT فراهم می کند.

6. عناوین چشم نواز و جذاب ایجاد کنید

 


به جرات می توان گفت که تگ های عنوان مهمترین عنصر سئو صفحه وب هستند؟

نه فقط به این دلیل که بهترین روش سئو است، بلکه به این دلیل که اولین چیزی است که کاربران در نتایج جستجو و رسانه های اجتماعی می بینند.

تگ عنوان بزرگترین فرصت شما برای جلب نظر کاربر و تشویق آنها به کلیک کردن در صفحه است.

صفحه‌ای را که می‌خواهید برای هر هدف کلیدواژه رتبه‌بندی کنید، مشخص کنید، و سپس راهی برای متمایز شدن عنوان خود از بقیه پیدا کنید.

بله، کلمه کلیدی هدف باید در ابتدای تگ عنوان درج شود، اما چگونه می‌توانید کاربران را به کلیک کردن تشویق کنید؟

BuzzSumo 100 میلیون عنوان را تجزیه و تحلیل کرد و فهمید:


سرفصل های احساسی باعث ایجاد تعامل می شود.
کنجکاوی و فضول بودن درگیر می شود.
پست های لیست و شماره 10 در سرفصل ها بسیار قدرتمند هستند.
در حالی که توضیحات متا تأثیر مستقیمی بر رتبه بندی ندارند، باید با تگ های عنوان شما همکاری نزدیکی داشته باشند. در صورت امکان، کلمه کلیدی و همچنین یک فراخوان برای اقدام واضح را برای کاربران وارد کنید.

هدف تگ عنوان و توضیحات متا شما باید توضیح دادن مزیت برای کاربران، برانگیختن احساسات و ایجاد تعامل باشد – همه اینها در حین استفاده از بهترین شیوه های سئو.

7. در بالای به روز رسانی الگوریتم بمانید

 


چرا باید به جدیدترین به روز رسانی های الگوریتم گوگل اهمیت دهید؟

زیرا متخصصان سئو خوب در رأس این موارد هستند.

در میان بسیاری از دلایل دیگر، این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که رتبه بندی کلمات کلیدی شما نه تنها ثابت است، بلکه دائماً در حال بهبود هستند.

دانستن اینکه چه زمانی یک به‌روزرسانی الگوریتم برای اولین بار منتشر شد و چه زمانی به طور رسمی پایان یافت، برای اهداف ردیابی مفید است و به شما امکان می‌دهد تا نوسانات کلمات کلیدی و ترافیک را به علت اصلی ردیابی کنید.


این به شما کمک می کند تا دلایل احتمالی در مورد اینکه چگونه/چرا یک سایت توسط یک به روز رسانی ضربه خورده است، یا رتبه بندی کلمات کلیدی خاص و قطعات محتوایی که ممکن است تحت تأثیر آن قرار گرفته باشد را کشف کنید.

وقتی چندین به‌روزرسانی الگوریتم در مدت زمان کوتاهی اتفاق می‌افتد، پی بردن به اینکه چرا برخی تغییرات سایت رخ داده‌اند و تجزیه و تحلیل تأثیر یک به‌روزرسانی خاص بسیار دشوار است.

8. به سوالاتی که مردم می پرسند پاسخ دهید

 


گوگل به دنبال ارائه بهترین پاسخ به سوالات کاربران است.

فقط به تمام ویژگی های جدید و افزایش یافته SERP که در چند سال گذشته دیده ایم نگاه کنید:

قطعه های ویژه (یا جعبه پاسخ).
مردم همچنین می پرسند.
پانل های دانش
بسته های محلی
چرخ فلک های ویدیویی.
برای نتایج Featured Snippet بهینه سازی کنید.

بهینه‌سازی برای نتایج قطعه‌های برجسته و قطعه‌های غنی در اطراف اهداف کلیدواژه اولویت‌دار شما اکنون به بخشی ضروری از استراتژی SEO تبدیل شده است.
در حالی که مطمئناً بحث های زیادی در مورد ارزش مستقیمی که رتبه بندی در "موقعیت صفر" نتایج جستجو به یک تجارت ارائه می دهد وجود دارد، در نهایت، من این سوال را مطرح می کنم:


آیا ترجیح می دهید رتبه رقیب خود را در جعبه پاسخ برای آن عبارت جستجو داشته باشید؟

تا آنجا که می دانیم، نتیجه قطعه برجسته به این زودی ها از بین نمی رود، و عدم رتبه بندی در آن می تواند به معنای از دست دادن دید برای رقیب شما، یا حتی Google "frenemy" شما باشد.

9. پیوندهای ورودی ارزشمند بسازید

 


با جستجوی فرصت‌هایی در وب‌سایت خود برای پیوند متقابل به دارایی‌ها از متن لنگر غنی از کلمه کلیدی شروع کنید. این به سوق دادن کاربران به محتوای مرتبط و ایجاد ارتباط کلمات کلیدی کمک می کند.

متأسفانه، ایجاد یک استراتژی پیوند داخلی قوی تنها نیمی از نبرد است.

نیمی دیگر، پیوندهای ورودی بسیار معتبر و ارزشمند از وب سایت های شخص ثالث ایجاد می کند.

این ممکن است طاقت فرسا به نظر برسد، اما برخی از تاکتیک‌های کلیدی وجود دارد که می‌توان آنها را تقویت کرد:

محتوای مناسب پیوند ایجاد کنید که بر اساس تحقیقات و تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی شما از رتبه بندی در نتایج جستجوی برتر باشد تا به تولید لینک های ورودی و بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی کمک کند.
نام های تجاری خود را برای برخی فرصت های برنده سریع برای به دست آوردن یک پیوند ورودی از وب سایت هایی که قبلاً در مورد شما صحبت می کنند نظارت کنید.
اگر می‌خواهید سایر وب‌سایت‌ها به شما پیوند دهند، به یاد داشته باشید که به وب‌سایت‌های دیگر پیوند دهید . شما فقط به اندازه ای که می دهید دریافت می کنید.
از رسانه های اجتماعی برای حمایت از لینک سازی استفاده کنید. برای کمک به ایجاد روابط قبل از دستیابی به فرصت ایجاد لینک، از قبل با اهداف خود تعامل داشته باشید.
اینها تنها چند تاکتیک برای شروع شما هستند. با این حال، مطمئناً تاکتیک های پیشرفته تری برای ایجاد لینک برای موفقیت در چشم انداز بسیار رقابتی امروزی وجود دارد.


10. محتوای خود را به صورت استراتژیک تبلیغ کنید

 


من در بالا به طور خلاصه به این موضوع اشاره کردم، اما همچنین مهم است که از کانال‌های غیر سئو در تلاش برای افزایش دیده شدن دارایی‌های خود و حمایت از تلاش‌های ایجاد لینک استفاده کنید.

هر چه بیشتر به محتوای خود توجه کنید، فرصت بیشتری دارید:

ایجاد لینک های ورودی
به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی را هدایت کنید .
کشش را برای قطعه به دست آورید.
رتبه بهتر
محتوای خود را به صورت استراتژیک تبلیغ کنید.
در حالی که تاکتیک های تبلیغاتی مختلف ممکن است برای انواع مختلف محتوا اعمال شود، ایجاد یک چک لیست همیشه مفید است.


به این ترتیب، زمانی که زمان تبلیغ یک دارایی فرا می رسد، فهرستی از تمام تاکتیک های ممکن را در اختیار دارید.

این می تواند شامل موارد زیر باشد:

توزیع در کانال های رسانه های اجتماعی .
ارسال ایمیل به مشترکین
تشویق به اشتراک گذاری اعضای تیم داخلی.
تماس با کسانی که در دارایی ذکر شده است.
تنظیم Google Alerts برای نظارت بر مکالمات پیرامون موضوع.
به اشتراک گذاری مستقیم با کارشناسان یا تأثیرگذاران خاص.
پاسخ دادن به سوالات مرتبط در Quora یا سایر انجمن ها.
تبلیغات در شبکه های اجتماعی.
شناسایی فرصت های پیوند متقابل داخلی موجود.
ایجاد یک ارائه SlideShare یا استفاده مجدد از دارایی به اشکال دیگر.

 


11. بهینه سازی و بهبود مستمر محتوا

 


در حالی که عوامل متعدد دیگری برای سئو مهم هستند، محتوا همچنان پادشاه است.

زمانی که گوگل تعیین می کند که سایت شما چقدر به یک پرسش پاسخ می دهد، محتوای با کیفیت بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

در واقع، اگر فقط یک چیز را از این قطعه حذف کنید (و امیدواریم بیشتر از آن را بگیرید)، این باید اهمیت محتوای با کیفیت بالا باشد. تاکید بر "کیفیت بالا".

دستورالعمل‌های کیفیت جستجوی Google به صراحت اهمیت EAT را بیان می‌کند، یعنی تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن .

محتوای شما باید هم به موتورهای جستجو و هم برای بازدیدکنندگان نشان دهد که شما یک متخصص قابل اعتماد در موضوعات مرتبط با کلمات کلیدی خود هستید.


اما از آنجایی که نتایج موتورهای جستجو به طور مداوم در حال تغییر هستند، باید بهینه سازی و بهبود مستمر در محتوای خود انجام دهید.

برای مثال، فقط به این دلیل که شما نتیجه Featured Snippet را برای یک کلمه کلیدی یا عبارت خاص به دست آورده اید، به این معنی نیست که در آنجا خواهید ماند.

تازه کردن محتوای خود تضمین می کند که بهترین (و به روزترین) اطلاعات را به کاربران ارائه می دهید و باعث افزایش دید کلمات کلیدی می شود.

اگر محتوا قدیمی باشد، احتمالاً رتبه بندی کلمات کلیدی مرتبط را کاهش خواهید داد.

از سوی دیگر، اگر همیشه به دنبال فرصت هایی برای به روز رسانی محتوای خود و ارائه بهترین مطالب به کاربران هستید، احتمالاً رتبه بندی کلمات کلیدی را افزایش خواهید داد.

بهینه سازی محتوا هرگز نباید یکباره باشد، به خصوص اگر نتایجی را که می خواهید مشاهده نمی کنید.

اگر دارایی رتبه‌بندی نمی‌شود، آن را برای ارتباط، هدف جستجو، تعامل و خوانایی دوباره بهینه کنید .

هدف شما باید ارائه محتوایی به کاربران باشد که بهتر از هر چیز دیگری باشد که برای پرس و جو نمایش داده می شود.


مفهوم "اگر خراب نیست، آن را تعمیر نکنید." مطمئناً در اینجا اعمال می شود.

به عنوان مثال، اگر شما در رتبه اول گوگل برای یک کلمه کلیدی بسیار رقابتی و بسیار جستجو شده قرار دارید، نمی خواهید خطر از دست دادن آن را داشته باشید.

در آن صورت، تغییر تگ عنوان یا هر چیزی که می تواند تأثیر منفی داشته باشد را توصیه نمی کنم.

با این حال، ممکن است فرصت‌هایی برای تبدیل دارایی‌ای که رتبه‌بندی می‌شود سازگارتر کرده و کاربران را تشویق به ماندن در سایت شما کنید.

12. نمایه کسب و کار Google خود را راه اندازی و بهینه کنید

 


جستجوی محلی به بخش مهم دیگری از سئو تبدیل شده است.

علاوه بر هدایت کسب و کار به مکان فیزیکی شما، بر رتبه بندی وب سایت شما نیز تأثیر می گذارد.

در بسیاری از موارد، گوگل مکان جستجوگر را در SERP ها تعیین می کند.

مواردی مانند عکس‌ها، نظرات و شماره تلفن‌ها بیشتر از پیوندهای متنی شامل پاسخ به سؤالات می‌شوند.

بهترین راه برای ورود به جستجوهای محلی ایجاد و بهینه سازی نمایه کسب و کار Google است.


این سرویس رایگان به شما امکان می‌دهد نحوه نمایش کسب‌وکارتان را در دارایی‌های Google، از جمله Maps، نظرات، و فهرست‌های بسته محلی مدیریت کنید.

نمایه کسب‌وکار Google دید شما را بهبود می‌بخشد و در یک نگاه به کاربران اطلاعاتی درباره شما می‌دهد. همچنین به افراد اجازه می دهد تا کسب و کار شما را در گوگل بررسی کنند.

اینها نه تنها اعتبار شما را افزایش می دهند و به شما اجازه می دهند روایت پیرامون کسب و کار خود را کنترل کنید، بلکه تصور می شود که تأثیر قابل توجهی بر رتبه بندی نیز دارند.

علاوه بر این، نمایه شما بینش هایی در مورد مخاطبان به شما ارائه می دهد که ممکن است به شما در کشف فرصت ها و کلمات کلیدی جدید برای هدف کمک کند.

شما اطلاعاتی در مورد اینکه کدام پرسش ها جستجوگران را به وب سایت شما هدایت می کنند، نحوه تعامل آنها با پست های شما و تعداد کلیک هایی که لینک وب سایت شما ایجاد می کند، دریافت می کنید.

افکار نهایی 

 


کار یک متخصص سئو هرگز انجام نمی شود.

و حتی اگر گوگل روزی تصمیم بگیرد، «می‌دانی چیست؟ ما بالاخره این الگوریتم را کامل کردیم.» (که هرگز این کار را نمی کنند)، نتایج شما در SERP ها دائماً تغییر می کند زیرا دیگرانی که کلمات کلیدی مشابه را هدف قرار می دهند، استراتژی ها و محتوای خود را تغییر می دهند و تنظیم می کنند.

این بدان معنی است که شما باید به کار در وب سایت خود ادامه دهید. فقط به یاد داشته باشید، سئو یک ماراتن است، نه یک سرعت.

فقط به این دلیل که نتایجی را که می خواهید فوراً نمی بینید به این معنی نیست که در مسیر درستی قرار ندارید.

و بالعکس - تصور نکنید چون امروز رتبه بالایی دارید در آنجا خواهید ماند.

سئو به تست های زیادی نیاز دارد. از آزمایش نترسید.

ممکن است همیشه رتبه اول را کسب نکنید، اما اگر تلاش کنید و این بهترین شیوه های سئو را دنبال کنید، باید ببینید که سایت شما در رتبه بندی بالا می رود.

و این ترافیک مورد نظر شما را به همراه خواهد داشت.

  • ۰۱/۰۳/۳۰
  • علیرضا رر

سئو

موتور جستجو

کلمه کلیدی

گوگل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی