طراحی سایت تاپ

مقالات در مورد وب و طراحی سایت

طراحی سایت تاپ

مقالات در مورد وب و طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

TikTok استراتژی پلتفرم خود را در کن فاش کرد
مدیران TikTok در رویداد شرکت در Cannes Lions درباره چشم انداز آینده صحبت می کنند.

دوشنبه، 20 ژوئن، TikTok اولین رویداد شرکتی خود را در جشنواره بین‌المللی خلاقیت Cannes Lions در سال 2022 میزبانی کرد.

چند تن از رهبران پلتفرم رسانه های اجتماعی برای گفتگو در مورد چشم انداز خود برای آینده شرکت و چالش های آن حضور داشتند.

در این رویداد که هر ساله در شهر تفریحی در ریویرا فرانسه برگزار می‌شود و یکی از برترین نمایشگاه‌های جوایز صنعت تبلیغات محسوب می‌شود، مدیران TikTok در مورد چندین موضوع بحث کردند.

این موارد شامل افزودن قابلیت خرید، چالش‌های ایمنی، تأثیر تنظیمات حریم خصوصی iOS 14 بر تبلیغات رسانه‌های اجتماعی و اقتصاد تأثیرگذار/خالق است.

TikTok قصد دارد با وجود محدودیت‌های حریم خصوصی، تبلیغ‌کنندگان بیشتری را به دست آورد
بلیک چندلی، رئیس راه‌حل‌های عملیات جهانی TikTok، فاش کرد که این پلتفرم در حال حاضر صدها هزار تبلیغ‌کننده دارد – اما هدف آن میلیون‌ها نفر است.

این شرکت قصد دارد با افزودن ابزارهای جدید به پلتفرم و اجرای برنامه ای توسعه یافته داخلی که کیفیت تبلیغات را گزارش می دهد، به این هدف دست یابد.

مانند دیگر سایت‌های رسانه‌های اجتماعی ، TikTok به دنبال راه‌های جدیدی برای هدف قرار دادن تبلیغات بوده است، زیرا اپل گزینه‌ای را برای محدود کردن ردیابی بین پلتفرمی در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

به گفته Ray Cao، مدیر عامل و رئیس جهانی محصول، استراتژی و عملیات کسب درآمد، پلتفرم TikTok شامل هدف‌گیری متنی بیشتری خواهد بود.

علاوه بر این، این پلتفرم اقداماتی را برای رسیدگی به کنترل‌های کیفیت و مسائل ایمنی برند انجام می‌دهد که باعث شده بود برخی از تبلیغ‌کنندگان در گذشته نسبت به TikTok محتاط باشند.

فرانسیس استونز، رئیس ایمنی برند اروپایی TikTok، گفت که روند بررسی پلتفرم اکنون بیش از تصاویر را شامل می شود. همچنین صداها، متن و شکلک‌ها را بررسی می‌کند تا اطمینان حاصل شود که برندها به طور ناخواسته با چیزی بالقوه مشکل‌ساز مرتبط نیستند.

خرید درون پلت فرم گسترش خواهد یافت
به گفته سوفیا هرناندز، رئیس جهانی بازاریابی کسب و کار، TikTok در حال حاضر در حال توسعه جهانی عملکرد خرید زنده خود است.

این ویژگی جدید به برندها اجازه می دهد تا از وضعیت ویروسی که می توانند مستقیماً از محتوای ایجاد شده توسط کاربر به دست آورند، سرمایه گذاری کنند.

این تغییرات باید فرصت‌های جدیدی را برای بازاریابان دیجیتال باز کند و به آنها اجازه می‌دهد مخاطبان را با دقت بیشتری هدف قرار دهند. برندها و سازندگان محتوا می‌توانند با کاهش نگرانی در مورد تداعی‌های منفی، قرار گرفتن در معرض دید خود را افزایش دهند و در عین حال ابزاری برای فروش به دست آورند.

  • ۰۱/۰۴/۰۱
  • علیرضا رر

tik tok

اینستاگرام

تیک تاک

فناوری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی