طراحی سایت تاپ

مقالات در مورد وب و طراحی سایت

طراحی سایت تاپ

مقالات در مورد وب و طراحی سایت

  • ۰
  • ۰

بینش های کلیدی را در مورد نحوه عملکرد الگوریتم ها برای هشت پلتفرم رسانه اجتماعی که سازمان بازاریابی شما ممکن است از آن استفاده کند، کشف کنید.

چرا بسیاری از بازاریابان مدام می پرسند: "الگوریتم های رسانه های اجتماعی چگونه کار می کنند؟" زیرا الگوریتم های پلتفرم های اصلی می توانند به سرعت تغییر کنند.

اما، بازاریابان باید همچنان بپرسند که «کدام پلتفرم رسانه‌های اجتماعی بیشترین کاربر را دارند؟» زیرا این داده ها نیز می توانند اغلب تغییر کنند.

بنابراین، در اینجا آخرین پاسخ‌ها به اولین سوال در مورد الگوریتم‌های هشت پلتفرم که امروز باید در نظر داشته باشید، آورده شده است.

هشدار اسپویلر: این به‌روزرسانی حاوی تغییرات شگفت‌آوری در آخرین داده‌ها در مورد بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد ماهانه، بازدیدهای ماهانه و میانگین مدت بازدید ماهانه از SimilarWeb است.

الگوریتم یوتیوب چگونه کار می کند؟

 


YouTube در ماه می 2022، 1.953 میلیارد بازدیدکننده منحصر به فرد در سراسر جهان داشت. این پلتفرم در آن ماه 35.083 میلیارد بازدید ماهانه با میانگین مدت بازدید 21:41 دریافت کرد.

در حال حاضر، برخی از بازاریابان رسانه های اجتماعی ممکن است شوکه شوند، از اینکه یوتیوب بالاتر از فیس بوک رتبه بندی شده است.

اما داده های SimilarWeb در بالا فقط برای کانال های وب دسکتاپ و تلفن همراه است. این شامل داده‌های تلویزیون‌های متصل نمی‌شود، که در سال 2020 به سریع‌ترین رشد در بین بینندگان YouTube تبدیل شد.

این امر ضروری است که بدانید الگوریتم YouTube چگونه کار می کند.

الگوریتم یوتیوب سعی می‌کند هر بیننده را با ویدیوهایی که به احتمال زیاد تماشا می‌کنند و لذت می‌برند مطابقت دهد. اما، با بیش از 500 ساعت محتوای ویدیویی که در هر دقیقه آپلود می شود، این یک کار هرکول است.

سیستم‌های جستجو و اکتشاف یوتیوب با توجه به موارد زیر با این چالش مقابله می‌کنند:

آنچه بینندگان تماشا می کنند.
چیزی که آنها تماشا نمی کنند.
چقدر برای تماشا کردن وقت می گذارند؟
آنها چه چیزی را به اشتراک می گذارند و دوست دارند؟
در مرحله بعد، باید یاد بگیرید که YouTube چندین الگوریتم دارد، از جمله الگوریتم‌هایی برای:

جستجوی YouTube : ویدیوها بر اساس میزان مطابقت عناوین، توضیحات و محتوای ویدیویی با جستجوی بیننده و اینکه کدام ویدیوها بیشترین تعامل را برای جستجو دارند، رتبه‌بندی می‌شوند.
بعدی : رتبه‌بندی ویدیوهای پیشنهادی بر اساس درک یادگیری ماشینی است که بینندگان به احتمال زیاد کدام ویدیوهای بعدی را تماشا می‌کنند. این ویدیوها اغلب مربوط به ویدیویی است که بیننده در حال تماشای آن است، اما می‌توان آن‌ها را نیز بر اساس سابقه تماشای بیننده شخصی‌سازی کرد.
صفحه اصلی شما : ویدیوها بر اساس تعداد دفعاتی که بینندگان یک کانال یا موضوع را تماشا می‌کنند، میزان علاقه و رضایت تماشاگران مشابه ویدیوهای مشابه، و تعداد دفعاتی که YouTube قبلاً هر ویدیو را به یک بیننده نشان داده است، انتخاب می‌شوند.
YouTube Shorts : YouTube می‌خواهد ویدیوهای کوتاه و بلند موفق شوند. بنابراین، زمان تماشای نسبی معمولاً برای ویدیوهای کوتاه مهم‌تر است، در حالی که زمان تماشای مطلق معمولاً برای ویدیوهای طولانی‌تر مهم‌تر است.این تأثیر منفی بر کل بازدیدکنندگان منحصر به فرد فیس بوک در سراسر جهان داشت که در حال از دست دادن سرعت خود بودند. با این وجود، پلتفرم هنوز آنقدر بزرگ است که بتوان آن را نادیده گرفت.

بنابراین، الگوریتم فیس بوک امروز چگونه کار می کند؟

خوب، ما می دانستیم که روند رتبه بندی اخبار فیس بوک در دسامبر 2021 چگونه کار می کند، زمانی که آنا استپانوف، رئیس یکپارچگی برنامه فیس بوک، پستی نوشت که در آن گفت:

«فید خبری از رتبه‌بندی شخصی‌شده استفاده می‌کند، که هزاران سیگنال منحصربه‌فرد را در نظر می‌گیرد تا بفهمد چه چیزی برای شما معنادارتر است. هدف ما این نیست که شما را ساعت‌ها در فیس‌بوک در حال پیمایش نگه داریم، بلکه این است که تجربه‌ای لذت‌بخش به شما بدهیم که می‌خواهید به آن بازگردید."

و او نیم دوجین از بزرگترین تغییراتی که فیس بوک در سال 2021 ایجاد کرده بود را خلاصه کرد تا به کاربران کنترل و بینش بیشتری در مورد نحوه نمایش محتوا در فید خبری آنها بدهد.

این شامل انتشار یک سری جدید از گزارش‌های محتوای پربازدید برای به اشتراک گذاشتن محتوایی است که توسط بیشترین افراد در فید خبری در ایالات متحده دیده می‌شود.

از قضا، آخرین گزارش محتوای پربازدید فیس بوک، چهار دامنه برتر در سه ماهه چهارم 2021 را نشان می دهد:

youtube.com (168.1 میلیون بیننده محتوا).
media1.tenor.co (118.4 میلیون).
gofundme.com (112.4 میلیون).
tiktok.com (105.0 میلیون).

اما، سپس در فوریه 2022، Matt G. Southern گزارش داد که فیس بوک پس از سقوط سهام، تمرکز خود را به ویدیوی کوتاه مدت تغییر می دهد. و در 16 ژوئن 2022، ساترن گزارش داد که فیس بوک برای تجدید ساختار فید اصلی پیرامون محتوای ویدیو t .

بنابراین، چه کاری باید انجام دهید؟ ابتدا، داستان‌های ساترن را بخوانید و بیاموزید که چرا تام آلیسون، رئیس فیس‌بوک، قصد دارد فید اصلی خود را به یک «موتور کشف» برای محتوای ویدیویی تبدیل کند.

به گفته آلیسون، تب اصلی اپلیکیشن فیسبوک به ترکیبی از استوری ها و حلقه ها در بالا تبدیل می شود و به دنبال آن پست هایی که موتور اکتشاف آن از فیس بوک و اینستاگرام توصیه می کند، خواهد بود.

در مرحله بعد، توصیه های متخصص، معتبر و قابل اعتماد ساترن را دنبال کنید:

بهترین راه برای آماده شدن برای این تغییر، اگر فیس بوک برای شما و کسب و کارتان در اولویت است، این است که با ایجاد و انتشار ویدیوهای کوتاه تر راحت باشید. در حالی که فیس‌بوک به انتشار پست‌های متنی و عکس ادامه می‌دهد، آن‌ها کمکی به جذابیت‌های اصلی Reels و Stories خواهند بود.

الگوریتم اینستاگرام چگونه کار می کند؟

 


اینستاگرام در ماه می 1.050 میلیارد بازدیدکننده منحصر به فرد در سراسر جهان داشت. این پلتفرم در آن ماه 6.497 میلیارد بازدید با میانگین مدت جلسه 07:51 دریافت کرد.

روسیه نیز اینستاگرام را ممنوع کرده است، اما رشد بازدیدکنندگان منحصربه‌فرد از کشورهای دیگر در سراسر جهان این امر را خنثی کرده است.

بنابراین، هنوز باید بدانید که الگوریتم های اینستاگرام چگونه کار می کنند.

در ژوئن 2021، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، پستی با عنوان، نور بیشتری در مورد نحوه عملکرد اینستاگرام منتشر کرد. او فاش کرد:

«اینستاگرام یک الگوریتم ندارد که بر کارهایی که مردم انجام می دهند و نمی بینند در برنامه نظارت کند. ما از الگوریتم‌ها، طبقه‌بندی‌کننده‌ها و فرآیندهای مختلفی استفاده می‌کنیم که هر کدام هدف خاص خود را دارند.

برای فید و استوری، سیگنال های اصلی رتبه بندی عبارتند از:

اطلاعات مربوط به پست : یک پست چقدر محبوب است، چه زمانی پست شده است، چقدر طولانی است، اگر یک ویدیو است، و اگر به یک مکان پیوست شده باشد.
اطلاعات در مورد شخصی که پست کرده است : چند بار کاربران در چند هفته گذشته با آن شخص تعامل داشته اند.
فعالیت کاربر : کاربر ممکن است به چه چیزی علاقه مند باشد و چه تعداد پست را پسندیده است.
سابقه کاربر در تعامل با یک نفر : چقدر یک کاربر به دیدن پست های یک شخص خاص علاقه مند است.
برای کاوش، سیگنال های رتبه بندی کلیدی عبارتند از:

اطلاعات در مورد پست : به نظر می رسد یک پست چقدر محبوب است و همچنین تعداد و سرعت لایک کردن، نظر دادن، اشتراک گذاری و ذخیره یک پست توسط افراد دیگر.
سابقه کاربر از تعامل با کسی : (به بالا مراجعه کنید.)
فعالیت کاربر : کاربر چه پست هایی را پسندیده، ذخیره کرده یا درباره آنها نظر داده است و همچنین نحوه تعامل آنها با پست ها در کاوش در گذشته.
اطلاعات در مورد شخصی که پست کرده است : (به بالا مراجعه کنید.)

برای قرقره ها، سیگنال های اصلی رتبه بندی عبارتند از:

فعالیت کاربر : کدام حلقه‌هایی را که کاربر اخیراً دوست داشته، نظر داده و با آن‌ها درگیر شده است.
سابقه کاربر از تعامل با کسی : (به بالا مراجعه کنید.)
اطلاعات در مورد حلقه : آهنگ صوتی، داده های ویدئویی مانند پیکسل ها و فریم های کامل، و همچنین محبوبیت.
اطلاعات در مورد شخصی که پست کرده است : (به بالا مراجعه کنید.)
بنابراین، هر بخش از برنامه از سیگنال های رتبه بندی مشابهی استفاده می کند، اما ترتیب اهمیت آنها متفاوت است. موسری توضیح داد:

«مردم تمایل دارند به دنبال نزدیکترین دوستان خود در استوری ها بگردند، اما می خواهند چیز کاملاً جدیدی را در کاوش کشف کنند. ما چیزها را بر اساس نحوه استفاده افراد از آنها در بخش‌های مختلف برنامه به‌طور متفاوتی رتبه‌بندی می‌کنیم.»

برای راهنمایی‌ها و توصیه‌های بیشتر، مقاله شلی والش را با عنوان ۲۲ راه برای افزایش فالوور اینستاگرام همین حالا بخوانید . سپس، مقاله آماندا دی سیلوسترو، نحوه استفاده از حلقه های اینستاگرام برای تجارت را بخوانید .

الگوریتم توییتر چگونه کار می کند؟

 


توییتر در ماه می 979 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در سراسر جهان داشت. این پلتفرم در آن ماه 7.056 میلیارد بازدید با میانگین مدت جلسه 10.39 دریافت کرد.

این داده ها برای حساب های جعلی یا هرزنامه غربالگری نمی کنند. با این وجود، ارزش آن را دارد که زمان و تلاش خود را صرف کنید تا از نحوه عملکرد الگوریتم توییتر مطلع شوید.

مانند اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، توییتر الگوریتم های متعددی دارد.

توییتر می‌گوید: « خط زمانی الگوریتمی صفحه اصلی خود ، جریانی از توییت‌ها را از حساب‌هایی که انتخاب کرده‌اید در توییتر دنبال کنید، و همچنین توصیه‌هایی درباره محتوای دیگری که فکر می‌کنیم ممکن است به آن‌ها علاقه داشته باشید، بر اساس حساب‌هایی که اغلب با آن‌ها در تعامل هستید، توییت‌هایی که با آن‌ها درگیر هستید و بیشتر."

اگر کاربران بخواهند، می‌توانند روی نماد ستاره کلیک کنند تا آخرین توییت‌ها را در همان لحظه مشاهده کنند. اما تعداد کمی از مردم نوشیدن آب را از شیلنگ آتش نشانی انتخاب می کنند.

اگر بخواهند، کاربران می‌توانند روی «کاوش» کلیک کنند و توییت‌های پرطرفدار یا توییت‌هایی درباره COVID-19، اخبار، ورزش، و سرگرمی‌ها را ببینند.

اگر کاربران بخواهند، می‌توانند روی «بیشتر» کلیک کنند تا موضوعاتی را که توییتر فکر می‌کند به آنها علاقه‌مند هستند، ببینند.

مانند اکثر پلتفرم های رسانه های اجتماعی، الگوریتم های توییتر از یادگیری ماشینی برای مرتب کردن محتوا بر اساس سیگنال های رتبه بندی مختلف استفاده می کنند.

و شایان ذکر است که توییتر در حال حاضر درگیر تجزیه و تحلیل نتایج الگوریتم های خود به عنوان بخشی از "ابتکار یادگیری ماشینی مسئولانه" خود است.

در اینجا آنچه توییتر به طور عمومی در مورد سیگنال های رتبه بندی صفحه اصلی، روندها و موضوعات بیان کرده است:

ارتباط :

اقدامات قبلی کاربران در توییتر، مانند توییت‌های خودشان و توییت‌هایی که با آن‌ها درگیر شده‌اند.
حساب‌هایی که اغلب با آن‌ها سروکار دارند.
موضوعاتی که آنها بیشتر دنبال می کنند و با آنها درگیر هستند.
تعداد توییت های مرتبط با یک موضوع.
برای روندها: مکان آنها.
نامزدی :

برای توییت‌ها: "چقدر محبوب است و افراد در شبکه شما چگونه با [تویت] تعامل دارند."
برای Trends: "تعداد توییت های مرتبط با روند."
برای موضوعات: «چه مقدار از مردم درباره آن موضوع توییت می‌کنند، توییت می‌کنند، پاسخ می‌دهند، و توییت می‌پسندند».
تازگی :

برای Trends: "موضوعاتی که اکنون محبوب هستند، به جای موضوعاتی که برای مدتی یا به صورت روزانه محبوب بوده اند."
رسانه های غنی :

نوع رسانه ای که توییت شامل تصویر، ویدیو، GIF و نظرسنجی است.
برای مشاوره و راهنمایی بیشتر، مقاله Lisa Buyer، 8 نکته عالی برای بهینه سازی یک کسب و کار یا نمایه برند توییتر را بخوانید . سپس، مقاله جولیا مک کوی را با عنوان چگونه یک توییتر برتر باشید: 10 نکته که توییت های شما مورد توجه قرار می گیرد را بخوانید .

الگوریتم TikTok چگونه کار می کند؟

 


TikTok در ماه می 690 میلیون بازدید کننده ماهانه در سراسر جهان داشت. این پلتفرم در آن ماه 1.766 میلیارد بازدید با میانگین مدت جلسه 03:48 دریافت کرد.این داده ها Douyin.com را که به طور جداگانه شمارش می شود، شامل نمی شود. اما، همانطور که نمودار زیر نشان می دهد، TikTok.com حدود 98٪ از بازدیدکنندگان منحصر به فرد در سراسر جهان را برای هر دو برنامه ByteDance دریافت می کند.

بنابراین، احتمالاً باید یاد بگیرید که الگوریتم TikTok چگونه کار می کند.

در ژوئن 2020، TikTok نحوه انتخاب ویدیوها توسط سیستم توصیه‌اش را در پستی با عنوان چگونه TikTok ویدیوها را توصیه می‌کند #ForYou فاش کرد.

از آن زمان تاکنون چیزی اساساً تغییر نکرده است، به جز اینکه دولت ایالات متحده دیگر در تلاش برای ممنوع کردن پلت فرم رسانه های اجتماعی نیست.

فید For You TikTok جریانی از ویدیوها را ارائه می‌کند که مطابق با علایق هر کاربر تنظیم شده‌اند و به کاربر امکان می‌دهد محتوا و سازندگان مورد علاقه خود را پیدا کند.

به عبارت دیگر، یک فید For You برای بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه TikTok وجود ندارد. یک میلیارد فید For You وجود دارد که متناسب با آنچه هر کاربر تماشا می کند، دوست دارد و به اشتراک می گذارد.

TikTok اضافه کرد: «این فید توسط یک سیستم توصیه ارائه می‌شود که محتوایی را به هر کاربر ارائه می‌دهد که احتمالاً برای آن کاربر خاص مورد علاقه باشد.»

و توصیه ها بر اساس تعدادی از عوامل است، از جمله:

تعاملات کاربر مانند ویدیوهایی که دوست دارند یا به اشتراک می گذارند، حساب هایی که دنبال می کنند، نظراتی که پست می کنند و محتوایی که ایجاد می کنند.
اطلاعات ویدیویی، که ممکن است شامل جزئیاتی مانند شرح، صداها و هشتگ باشد.
تنظیمات دستگاه و حساب مانند ترجیح زبان، تنظیم کشور و نوع دستگاه.
TikTok همچنین فاش کرد:

"همه این عوامل توسط سیستم توصیه ما پردازش شده و بر اساس ارزش آنها برای یک کاربر وزن داده می شود. یک نشانگر قوی علاقه، مانند اینکه آیا کاربر تماشای یک ویدیوی طولانی‌تر را از ابتدا تا انتها به پایان می‌رساند، وزن بیشتری نسبت به یک شاخص ضعیف دریافت می‌کند، مانند اینکه بیننده و سازنده ویدیو هر دو در یک کشور هستند یا خیر.

سپس ویدیوها برای تعیین احتمال علاقه کاربر به یک محتوا رتبه بندی می شوند و به هر فید منحصر به فرد For You تحویل داده می شوند.

از سوی دیگر، TikTok گفت:

«در حالی که اگر یک ویدیو توسط حسابی پست شود که فالوورهای بیشتری دارد، احتمالاً بازدیدهای بیشتری دریافت خواهد کرد، به دلیل اینکه آن حساب پایگاه فالوورهای بیشتری را ایجاد کرده است، نه تعداد فالوورها و نه اینکه آیا حساب قبلی ویدیوهای با عملکرد بالا داشته است عوامل مستقیمی هستند. در سیستم توصیه.»

بنابراین، چه کاری باید انجام دهید؟ ابتدا مقاله میراندا میلر را بخوانید، 40+ آمار TikTok که بازاریابان دیجیتال باید بدانند . سپس، ستون من را بخوانید، چگونه الگوریتم‌های جستجوی TikTok قدرت کشف محتوا را انجام می‌دهد.

الگوریتم پینترست چگونه کار می کند؟

 


پینترست در ماه می 409 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در سراسر جهان داشت. این پلتفرم در آن ماه 945 میلیون بازدید دریافت کرد که میانگین مدت جلسه 05:29 بود.

با اعلام اینستاگرام که « دیگر فقط یک برنامه اشتراک‌گذاری عکس مربعی » نیست، اکنون زمان آن فرا رسیده است که الگوریتم Pinterest چگونه کار می‌کند.

فاکتورهای رتبه‌بندی در پینترست بیشتر به معیارهای تعامل و اشتراک‌های اجتماعی مربوط می‌شوند، اما شامل کلمات کلیدی نیز می‌شود.

و تکمیل خودکار Pinterest با پیشنهاد خودکار اصلاح‌کننده‌های مرتبط معنایی برای یک کلیدواژه اصلی، ایده‌هایی را ارائه می‌کند.

ویژگی جستجوی پینترست سپس «فید» کاربر را بر اساس آنچه در جستجوی آن هستند و نحوه استفاده از آن عبارات کلیدی در پین‌هایی که توسط سازندگان محتوا به اشتراک گذاشته می‌شود، تنظیم می‌کند.

پینترست همچنین موضوعات را دسته بندی و زیر دسته بندی می کند تا یافتن کلمات کلیدی برای جایگاه خاص شما آسان شود.

برای بهینه سازی پین های خود:

از تصاویر طولانی استفاده کنید: اندازه پین ​​بهینه 1000 در 1500 پیکسل یا نسبت 2:3 است.
از رنگ های چشم نواز استفاده کنید: توجه کاربران را به خود جلب کنید و با رنگ های با کنتراست بالا متمایز شوید.
از عناوین فریبنده و غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید: کاربران را ترغیب کنید تا روی محتوای شما کلیک کنند.
از توضیحات دقیق استفاده کنید: کلمات کلیدی مورد نظر خود را در توضیحات خود بگنجانید.
سپس، تابلوهای خود را بهینه کنید. تابلوها فرصت بسیار خوبی را فراهم می کنند تا به موتور جستجوی Pinterest بگویید چگونه محصولات خود را دسته بندی می کنید و/یا محتوای خود را سازماندهی می کنید، که فقط به دیده شدن کمک می کند.

در نهایت، تعامل را هدف قرار دهید، که می تواند دید پین (و نمایه شما) را در جستجو افزایش دهد و ترافیک شما را افزایش دهد.

الگوریتم لینکدین چگونه کار می کند؟

 


لینکدین در ماه می 306 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در سراسر جهان داشت. این پلتفرم در آن ماه 1.479 میلیارد بازدید با میانگین مدت جلسه 07:32 دریافت کرد.

بنابراین، بازاریابان رسانه های اجتماعی - به ویژه آنهایی که در سازمان های B2B هستند - باید بدانند الگوریتم لینکدین چگونه کار می کند.

در ژوئن 2019، پیت دیویس، مدیر ارشد مدیریت محصول در لینکدین، پستی با عنوان، آنچه در فید لینکدین شما وجود دارد نوشت: افرادی که می شناسید، درباره چیزهایی که برایتان مهم است صحبت می کنند. او توضیح داد: «هرچه مکالمه ارزشمندتر باشد، پست شما در فید شما بالاتر خواهد بود.»

چگونه الگوریتم لینکدین می داند که یک مکالمه ارزشمند است؟ از چارچوب زیر استفاده می کند:

افرادی که می‌شناسید : الگوریتم لینکدین به اتصالات کاربر نگاه می‌کند و با افرادی که مستقیماً از طریق نظرات و واکنش‌ها با آنها در ارتباط بوده‌اند، اولویت‌بندی می‌کند. علایق و تجربیات ضمنی کاربر بر اساس اطلاعات موجود در نمایه آنها؛ سیگنال های صریح، مانند اینکه کاربر با چه کسی کار می کند. و همچنین چه کسی از شنیدن نظرات کاربر سود می برد.
صحبت کردن در مورد : برای درک یک مکالمه خوب، پیچیدگی زیادی لازم است. به عنوان یک قاعده کلی، مکالمات بهتر معتبر هستند و جلو و عقب سازنده ای دارند.
چیزهایی که به آنها اهمیت می دهید : الگوریتم لینکدین همچنین به این موضوع می پردازد که آیا محتوا و مکالمه برای کاربر مرتبط و جالب هستند یا خیر. تعدادی سیگنال از جمله پیوستن به گروه ها و دنبال کردن هشتگ ها، افراد و صفحات را در نظر می گیرد.

الگوریتم Reddit چگونه کار می کند؟

 


Reddit در ماه می 237 میلیون بازدیدکننده منحصر به فرد در سراسر جهان داشت. این پلتفرم 1.669 میلیارد بازدید در آن ماه با میانگین مدت جلسه 09:59 دریافت کرد.

با توجه به اینکه فیس بوک هدف خود را روی ویدیو قرار داده است تا شتاب خود را دوباره به دست آورد، این زمان خوبی برای یادگیری نحوه عملکرد الگوریتم Reddit است.

در ژوئن 2021، وبلاگ رسمی ردیت، Evolving the Best Sort for Reddit's Home Feed را پست کرد. این اطلاعات بینشی در مورد اینکه چگونه Reddit تعیین می‌کند کدام پست‌های مرتبط را به کاربران نشان می‌دهد، ارائه کرد.

این پست نشان داد که:

«سیستم‌های Reddit فهرستی از پست‌های کاندیدای بالقوه را از منابع متعدد ایجاد می‌کنند، پست‌ها را از چندین مرحله فیلتر عبور می‌دهند، سپس پست‌ها را بر اساس روش مرتب‌سازی مشخص شده رتبه‌بندی می‌کنند. در طول سال‌ها، ما گزینه‌های زیادی را برای مرتب‌سازی فید Home شما ایجاد کرده‌ایم.

در اینجا نحوه توصیه هر گزینه مرتب سازی به محتوا آمده است:

رتبه های "گرم" با استفاده از آرا و سن پست.
"جدید" جدیدترین پست های منتشر شده را نشان می دهد.
"بالا" بیشترین تعداد رای پست ها را از یک محدوده زمانی مشخص به کاربران نشان می دهد.
«جنجال‌انگیز» پست‌هایی را نشان می‌دهد که هم تعداد زیادی رای موافق و هم رای منفی دارند.
"Rising" پست‌ها را با تعداد زیادی رای و نظرات اخیر پر می‌کند.
«بهترین» از الگوریتم‌های یادگیری ماشینی برای شخصی‌سازی ترتیبی که کاربران پست‌ها را مشاهده می‌کنند، استفاده می‌کند.
 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی